Stichting HartslagNu Rhenen zoekt (op korte termijn) nieuwe bestuursleden. We zijn met name op zoek naar een penningmeester en per 2022 een voorzitter. Als je interesse hebt of er meer over wilt weten, neem dan contact op met onze voorzitter Sander Proost: proostsander@gmail.com of telefonisch 06-53486502. Ook als je interesse hebt in een andere functie dan de twee genoemde, moedigen we je van harte aan contact op te nemen.

Hieronder lees je meer over de vacatures.

Over Stichting Hartslag Nu Rhenen

Stichting HartslagNu Rhenen is opgericht in 2016 en bestaat in 2021, 5 jaar. Wij zijn opgericht in samenwerking met de gemeente Rhenen en de drie opleidingsverenigingen (Rode Kruis Rhenen, EHBO Rhenen-Achterberg en EHBO Elst) om de spreiding van burgerhulpverleners en AED’s te monitoren en waar nodig te begeleiden in de gemeente Rhenen. Dit om zo snel mogelijk een reanimatie op te starten voordat professionele hulpverlening ter plaatse is. Dit voor een zo goed mogelijke outcome van de patiënt.

Vacature penningmeester

Wat vragen wij van de penningmeester?

Als penningmeester is het van belang dat u ervaring heeft in het uitvoeren van allerlei financiële transacties. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor het uitvoeren van administratieve werkzaamheden en het opstellen van de jaarrekening. Als penningmeester bent u lid van het bestuur en wordt van u verwacht dat u meedenkt bij het ontwikkelen van beleid en het richting geven aan de koers van de stichting. Het bestuur vergadert eenmaal per 3 maanden.

  • Wij zoeken een enthousiaste en gedreven collega welke:
  • Bij voorkeur in de Gemeente Rhenen woonachtig is
  • Affiniteit heeft met plannen en organiseren
  • Past in het huidige bestuur en kan enthousiast en betrokken samenwerken binnen een team
  • Financieel en cijfermatig inzicht heeft
  • Een boekhoudkundige achtergrond/ervaring heeft

Nieuwsgierig geworden? Neem dan contact op met onze voorzitter: proostsander@gmail.com of telefonisch 06-53486502

Vacature voorzitter (met ingang van 2022)

Wat vragen wij van de voorzitter?

Wij zoeken een enthousiaste en gedreven collega welke:

  • Bij voorkeur in de Gemeente Rhenen woonachtig is
  • Affiniteit heeft met hulpverlening / reanimaties
  • Past in het huidige bestuur en kan enthousiast en betrokken samenwerken binnen een team

Als voorzitter ben jij de spil van de Stichting en ben jij o.a.verantwoordelijk voor de volgende taken:

  • Leiden van het bestuur
  • Coördineren van de verschillende bestuurstaken.
  • Toezicht houden op en informeren naar bestuurstaken.
  • Vertegenwoordigen van stichting naar buiten
  • Onderhouden contacten met gemeente, jaarlijks gesprek met de burgemeester en andere geïnteresseerde
  • Toezicht houden en verantwoordelijkheid nemen voor juiste uitvoering van statuten, huishoudelijk reglement aangegane en te sluiten contracten.
  • Samen met bestuursleden opstellen en uitvoeren van beleid.
  • Tracht problemen op te lossen, zowel binnen de stichting als naar buiten toe in samenwerking met het bestuur.

Profiel

Jij beschikt over de nodige leidinggevende capaciteiten, zoals het kunnen uitzetten van de grote lijnen, maar details niet uit het oog verliezen, mensen aansturen, coachen en waarderen, kunnen! delegeren, oplossingsgericht kunnen denken en planmatig kunnen werken. Jij beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden.

Dit jaar kunnen we gebruiken om je in te werken en voor te bereiden op deze mooie taak / hobby.

Nieuwsgierig geworden? Neem dan contact op met onze voorzitter: proostsander@gmail.com of telefonisch 06-53486502.